#1 Skrevet Februar 1, 2013 Hei, starter en bildetråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2013 Legg ut bilder da folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2013 Bård: Hvorfor i alle dager den stillinga der? "løftebukk"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2013 Har fått enn par artige bilder idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2013 Bård: Hvorfor i alle dager den stillinga der? "løftebukk"? tyveri sikring vel Pøs på med bilder folkens :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2013 Ikke mange bilder enda! Slenger opp noen bilder tatt jeg tok på lørdagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2013 Del 2: - - - Updated - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2013 Drosja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2013 Plattan i mattan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2013 GUTTA BOYS :thumbup: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 3, 2013 Fullt trøkk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2013 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2013 Her er en film fra meg. Det gikk ikke så fort, men jeg hadde det kjempe gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 4, 2013 http://op.se/lanet/harjedalen/1.5547078-full-rulle-pa-funasdalssjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 4, 2013 Her kommer noen flere bilder :-) kvaliteten er slik passe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 4, 2013 http://op.se/lanet/harjedalen/1.5547078-full-rulle-pa-funasdalssjon Den norska "audiklubben" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 6, 2013 Hvor er bildene? Laga en liten snutt fra vårt reisefølge Mad Windows Move Maker skillz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 6, 2013 Filmet endel jeg også. Men la de over på pc'n til Johan. SÅ bare han får lagt de ut kommer det litt mere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 6, 2013 Håper noen har noen bilder av den blå S4`n min på banen også , og ikke bare på biltralla eller havarert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 6, 2013 Vi er 2 om den. Fikk bare kjørt frem til lunsj på fredag:( Så håper noen fikk festa meg på film det lille jeg fikk kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 7, 2013 Håper noen har noen bilder av den blå S4`n min på banen også , og ikke bare på biltralla eller havarert Whaaat? Havari? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 8, 2013 Da har jeg lagt ut en liten sak og en haug med bilder på http://www.trackinvaders.net/2013/02/vw-audi-club-ice-mayhem/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 8, 2013 Bra bilder Joachim :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 8, 2013 Synd man må kjøre av/ kjøre i stykker bilen,ha de riktige bekjentskapene eller ha en spesiell bil for å bli tatt bilde av. Får ta med egen fotograf neste gang. Bare en observasjon altså, ingen klaging... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 8, 2013 40-50 bilder som har en bil spesielt i fokus, 103 kjørende på banen, enkel matte vil tilsi at ikke alle pr dato ikke kan havne her da. Vil vel si at jeg har de riktige bekjentskapene, men ingen bilder av min bil heller. Vi får nok bare konkludere med at fotografer er vår tids billakkerere, hehehehe LÅL ! du skrudde jo hele dagen he he ... men noen a bilene som står i grøfta kan man jo bare bruke samma bildene fra 2-3 år tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...