Anbefalte innlegg

Hei.

Ønsker å kjøpe en brukt dynamo til en s4 c4 4,2liter.

Gi en lyd hvis du har en liggende.

Den må selvfølgelig fungere.

 

Mvh.

Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst det et samme på 2.2 så har jeg liggende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Har du mulighet til å sjekke om det er samme delenummer på dynamoen til 2,2 og 4,2? Eventuelt om det er noen andre som vet om disse er lik?

 

-F

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset Frank.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dyr dynamo dette, vi selger den for (etter klubbrabatt) kr 3347,- inkl mva (+ pant kr 625,-) (tror linken ovenfor ikke har rett dynamo, plastdekselet på baksiden med røret forvirrer meg)

 

28-1943.bmp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dynamoen jeg har ligner ikke på den som er på bildet du la ut Jacob. Den jeg har, har et plastdeksel på baksiden og den drives av en reim som er mye tykkere en den som er på bildet.

 

Er det noen som vet om dynamoen fra 2,2 passer på 4,2literen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dynamoen jeg har ligner ikke på den som er på bildet du la ut Jacob. Den jeg har, har et plastdeksel på baksiden og den drives av en reim som er mye tykkere en den som er på bildet.

 

Er det noen som vet om dynamoen fra 2,2 passer på 4,2literen?

 

I følge etka er det ikke samme delenr på de. Om de kan brukes om hverandre tørr jeg ikke svare på. Men er egen dynamo til v8en hvertfall. Men går over fra v8 i f.eks s6 og s6 plus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel ikke noe originalnummer fra den gamle dynamoen, eller et skiltnummer? (gjerne på PM om du foretrekker det.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2.2 S6 dynamo jeg og :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.