#1 Skrevet Februar 2, 2013 Så, jeg skulle låse opp bilen i dag, og ett sier mer enn 1000 nordnorske banningsord.. Hvordan i all verden fikser jeg dette?!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2013 Du får kjøpt repsats til låsesylinderen,ny låsesylinder med div deler,det eneste du bruker er låsepinne som står i låsesylinderen og de små fjærene. Det som skjer er den låsepinnen som står i selve dørlåsen knekker,så den nye i repsattsen er grover dim på.Har byttet x antall av disse. Du må ut med dørhåntaket får sette det sammen igjen.Hvis du stikker innom på Sulland så tror jeg vi har deler på lager.Men delelagert har ikke åpent før på mandag 07.30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2013 I enden av låsesylinderen skal det være en slik. Denne er knekt hos deg. Stikk på vw å kjøp en ny og forbedret. Det er "kroken" i enden som knekker. Den sitter sikkert igjen i døra, plukk den ut og døra kan åpned med et skrujærn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2013 Kjempegreier! Kommer innom så snart som mulig, jeg Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...