Kjede, kjedestrammere + reg.reimsett 2,7t

Anbefalte innlegg

Trenger nye kjeder og kjedestrammere til banebilen og siden disse koster en arm på jobb så tenkte jeg å høre om noen kunne ha noe liggende som de ikke skal bruke ? Helt nytt såklart ;)

 

- Jan

92692542

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil? Evt motorkode?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell stort sett samme til v6ene innbilte jeg. Men prøv med motorkode AGB,ASJ,AZR. De pleier å være griiiisedyre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel rem på en AGB tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.................................................................. jo det er jo forsåvidt riktig det, men er kjede mellom kammene i begge toppene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner kjede, men må sjekke pris. under 1000 lappen pr kjede tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer vel fra 2,4 og 2,8 30v v6 og=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer vel fra 2,4 og 2,8 30v v6 og=)

 

Er vell stort sett samme til v6ene innbilte jeg. Men prøv med motorkode AGB,ASJ,AZR. De pleier å være griiiisedyre

 

Jaudå

 

- - - Updated - - -

 

Finner kjede, men må sjekke pris. under 1000 lappen pr kjede tror jeg

 

Ja det håper jeg jo for all del :P hvis ikke kan man jo like greit handle trippelt opp med orginale

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen pr kjede kommer på kr 755,- inkl mva etter at klubbrabatten er trukket fra.

 

Det tar oss 1-2 dager å få det inn til oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får den billigere orginal så.. Hvis ikke du får tak på kjedestrammer billig er det ikke så interessant. MEN minner IGJEN på at dette heter kjøp og salg PRIVAT. Hva gjør du her??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge ledelsen i VACN er det ok at jeg tilbyr å hjelpe under deler ønskes kjøpt, at jeg legger ut tilbud til deg innebærer intet kjøpspress og det er opp til den enkelte å vurdere de prisene jeg kommer med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvis du har fått klarsignal fra de så.. Jeg synes det er dumt, for det finnes egne tråder til firma men ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du legger ut en tråd på ønskes kjøpt og ØNSKER å kjøpe deler så blir no det vel ikke dumt om noen faktisk gidd å sjekke opp deler å priser for å gi deg et alternativ?? Kunne gitt deg et godt tips men siden tipset går mot et firma som selger deler så blir vel det for dumt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du legger ut en tråd på ønskes kjøpt og ØNSKER å kjøpe deler så blir no det vel ikke dumt om noen faktisk gidd å sjekke opp deler å priser for å gi deg et alternativ?? Kunne gitt deg et godt tips men siden tipset går mot et firma som selger deler så blir vel det for dumt...

 

Ja for det var jo akkurat det samme ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.