#1 Skrevet Februar 2, 2013 Tenkte og kjøpe noen BBS Rs 861 19" ET48 5x112. Men lurte på om disse var delbare og eventuelt mye noe slik er verdt? Takk for alle svar. Mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2013 de heter vel i tillegg speedline og er delbare. burde i bra stand være verdt 1000-1500 kr felgen i ok tilstand...strøkne er de verdt noe mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2013 Tusen takk for raskt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39590993&kwUnica=bbs er det disse du lurer på vil jeg påstå det er et kurrant kjøp. Kanskje kjøpe de uten dekk for 5k om dekka er jalla dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2013 De blir nok veldig bra om det er golfen du skal ha de på Klin på noe 215 35 19, senk bilen space ut bak og vips så kommer det seg masse:) Btw : hadde disse felgen til min golf bare i 18, solgte mine for 6k og de var ikke strøken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39590993&kwUnica=bbs er det disse du lurer på vil jeg påstå det er et kurrant kjøp.Kanskje kjøpe de uten dekk for 5k om dekka er jalla dekk. Ja, var disse Dumt ikke er tlf nummer, han er evig treg på mail Skal ha de på Golf'n ja, trur det kan bli smooth med litt strekk og lakke senter. Takk for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2013 husk at de er 2 delte og ikke 3 delte da om du tenkte på å bygge om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2013 Ble solgt, idioten svarte aldri!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...