#1 Skrevet Februar 2, 2013 De nedre bærearmene skal være forskjellig sammenlignet med standard a6 (b4 karosseri). Jeg har en 2001 modell allroad, og jeg forsøker å finne noen alternative leverandører til Møller samtidig som at kvaliteten blir bevart. Med rabatt så blir ikke prisene hos Møller så gærne, men snoker litt alikevel. Jeg ser at Lemförder har nedre fremre, men finner kun for chassis nyere enn 4B-4-091 001. Dette betyr vel biler nyere enn årsmodell 2004, og serienr 91001? Noen som vet forskjellene her før og etter? [ATTACH=CONFIG]189293[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2013 Av bitter erfaring så kan jeg fortelle deg at jeg stod der med nedplukket forstilling, og med feil bærearm. Måtte montere alt tilbake Forskjellen ligger i konen du ser som peker nedover. Du skal ha en modell som har 24,5 mm tykk kon. Den nyere typen er faktisk tynnere, 19 mm eller så, og den passer for biler etter det ch.nummeret du nevner, og dette skiftet er sånn midt i 2004 tenker jeg. Men om du vil prøve, så har jeg to stk av den tynne typen tilsalgs....... Men jeg tror at denne passer også andre audier uten at jeg kan si dette 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2013 Takk for info:) Godt at noen snubler underveis så andre slipper;) Jeg ser av tilbudet fra Møller at dem kommer opp med "4Z7 407 151 C" som delenr. I følge vagcat er det den som er listet fra 2003.. Tror jeg sjekker litt opp der før bestilling. VAGCAT 1 4Z7407151 front wishbone link / F >> 4B-3-095 300* front, lower / (1) 4Z7407151C front wishbone link / F 4B-3-095 300>>* front, lower / 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2013 Hva kostet disse hos møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2013 1875 inkl rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2013 Såpass,takk takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2013 Har hatt samme problem selv. Fått feil 2 ggr fra FK autoparts.( all takk til dem som sendte nye uten spm, men for liten kon 2 gangen også ) Men nå får eg bare handle dem et annet sted. Har en allroad 2,7T 2002 mod. Sitter med 4stk nedre, fremre armer nå .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2013 Tror de med tynne kon skal på alu fjærbein, mens de tykke skal på stål fjærbein, det er der forskjellen ligger tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2013 Skjønner, har stål jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...