#1 Skrevet Mai 8, 2005 Har en litt lei situasjon med bakluka på bilen min, tror den har fått seg en smell i baken en gang i tiden så jeg har en skjev bakluke, større glipe på venstre baklykt enn på høyre, og luka er litt treg/vanskelig. Hvor justerer jeg bakluka? viss det er noen justerings muligheter i det heletatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2005 Du har jo litt å justere på hengsla men det ser du hvis den stemmer i overkant. Du må nok til med den brutale måten....ta ut ruta og vri den veien du har glippa. Allier deg med noen sterke kompiser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2005 å ta ut ruta er jo en dyr opplevelse da den er limt... tror jeg bare får droppe det å heller finne meg en rustfri bakluke som jeg kan modde en gang i tida... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2005 som jeg kan modde Nå snakker vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...