Anbefalte innlegg

sliter litt med takluken min. siden jeg overtok bilen har ikke takluken funket skikkelig. når jeg vrir på knappen til luken uansett vei vipper den opp i bakkant og ned igjen i lukket stilling. jeg har forsøkt med en annen vri bryter uten hell. eneste måten jeg får luken til og stå åpen er og bruke dørlåsen til og åpne med. noen som har peiling på hva det kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke en sånn bryter mikrobryter som styre dette da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo i døren er det mikro bryter. men den i take er "trinnløs"

er det ikke en sånn bryter mikrobryter som styre dette da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvørdan er skinnene da har det ikke kommet inn noe dritt inn der bare da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er rene og fine. luken beveger seg uten problemer men kun tilten opp og ned. om jeg vrir bryteren så den skal trekke luken bakover tilter den bare luken opp og ned,. avslutter alti i lukket posisjon samma hvilken "comando" jeg gir og uansett hvordan bryteren står. så fort jeg vrir bryteren en eller annen vei tilter luken opp og igjen uavhengig av tidligere posisjon.

hvørdan er skinnene da har det ikke kommet inn noe dritt inn der bare da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du prøvd og ta diagnose på den vag com kan hende den gir noen svar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Diagnose har jeg tatt. Ingen feilkoder og oppdrive :-)

har du prøvd og ta diagnose på den vag com kan hende den gir noen svar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer sentrallåspumpe som den skal?

I en c4 jeg hadde hadde det vert kortslutninger i nettet til førerdøra og bakluka, Dette gjorde at dørene låste deg i hytt og pine og takluka gikk i åpen posisjon og gikk ikke tilbake.

men da jeg fikset ledningsnettene fungerte alt som det skulle, til og med IR komfortlukking/åpning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sentrallåspumpen funker som den skal. Men vel og merke bare ved bruk av nøkkel. Ir låsingen virker ikke og på fører siden kan ikke vinduer åpnes/lukkes ved og vri nøkkelen i en posisjon og vente. Kun passasjersiden så mistenker bryteren i døren der er gående. Men tror ikke det skal slå ut takluken?

Fungerer sentrallåspumpe som den skal?

I en c4 jeg hadde hadde det vert kortslutninger i nettet til førerdøra og bakluka, Dette gjorde at dørene låste deg i hytt og pine og takluka gikk i åpen posisjon og gikk ikke tilbake.

men da jeg fikset ledningsnettene fungerte alt som det skulle, til og med IR komfortlukking/åpning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke godt å si, men jeg hadde problemer direkte relatert til kortslutning av ledningene fra mikrobryter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

då har jeg målt litt. ingen kortslutning. ledningene er fine kun bryteren som er gåen så tror ikke problemene med takluken ligger der :-/

Det er ikke godt å si, men jeg hadde problemer direkte relatert til kortslutning av ledningene fra mikrobryter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen form for "styre enhet" på de taklukene her? er jo bare ett potmeter som ligger i vri knappen til panelet? må jo eventuelt være noe som oversetter signalene slik at motoren stopper i angitt posisjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vindusheisrele og sentrallåspumpe :)

Releet er ofte irret og i ukontakt rundt loddingen på printkortet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.