#1 Skrevet Februar 2, 2013 (endret) Hei, jeg har noe til overs, som sikkert noen andre vil ha? Pris: 1000 eller bud... Finnes på Ridabu (Hamar) Pga dårlig lys ser baksetet blått ut, men alt er sort/grått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2013 Er passasjerstolen eller førerstolen fri for hull? Isåfall kjøper jeg det. Evnt alt sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2013 Kun førersetet det er hull på ja, på det vanlige stedet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2013 Ok. Visst du selger passasjer stolen løst, så tar jeg den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2013 Kan hente det i morgen, hvis det passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2013 Jeg vil selge det samlet. Kan hentes når som helst ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...