#1 Skrevet Februar 2, 2013 (endret) Som topic.. Selger 4 stk 20" Audi A8 felger, Dekk kan kjøres på en sesong til for de som ikke er så kresene.. dekk dim - 235/35.. 8tommer brede ET 45 Pris 6500.- eller bud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2013 Fine felger.. Ikke ekstremt kantkjørte! Kan ta bilde av hver felg om ønskelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2013 SELGES BILLIG VED RASK AVGJØRELSE.. SKAL BORT ASAP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2013 Hvordan er det med frakt på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2013 Hm, det vet ikke jeg.. Koster vel noen kroner det også.. Må kanskje finne ut av kg per felg også høre med posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2013 Siktet mot privat skyss, om du eller noen andré skal i en eller annen retning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2013 Ikke som jeg vet i farta nei. Jeg skal til Lier til helga hvis det hjelper noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2013 Kom å kjøp, går for 5laken ferdig pratet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2013 Fortsatt til salgs! Bilder av hver enkelt felg kan også legges ut om det er av interesse. Kan leveres på strekningen Risør-Lier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2013 Ligger her enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2013 4500.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 13, 2013 Solgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...