#1 Skrevet Februar 3, 2013 (endret) VWII kalipere med sadler ønskes kjøpt. Ta kontakt om du har noe liggende Til min 74/75 Golf 1.5l.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2013 Skal vel ha et sett liggende jeg, hvis jeg husker riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2013 Kan sikkert skaffe deg nye - overhalte. Hvilken dim på skivene, og skal du ha for ventilerte eller massive skiver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2013 239 skiver er det vel jeg har på bilen min, ikke ventilerte.... (12mm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2013 Hva slags pris er det snakk om i såfall komplett med sadler...? Kan sikkert skaffe deg nye - overhalte. Hvilken dim på skivene, og skal du ha for ventilerte eller massive skiver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2013 Nye calipere med sleider kommer på kr 1650,- inkl mva pr stk.(pris etter at klubbrabatten er trukket fra) (inkludert i denne prisen er en pant på kr 375,- pr caliper) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2013 Nye calipere med sleider kommer på kr 1650,- inkl mva pr stk.(pris etter at klubbrabatten er trukket fra) (inkludert i denne prisen er en pant på kr 375,- pr caliper) Takker for at du sjekket, men dette blir i dyreste laget. Ikke har jeg returcalipere heller. Satser på å snuble over noe brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...