Anbefalte innlegg

Kjører 12v direkte på pumpa, så starter bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som du har en dårlig leder/kontakt ett sted mellom sikrings/rele holderen og pumpa slik at du måler 12V ved pumpa, men når det begynner å gå strøm i kretsen får du spenningsfall over den dårlige lederen/kontakten. Litt rart at dette skal komme helt uten forvarsel, men aldri godt å si....

Har du sjekket sikringen, at den ikke er nesten brent av??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pumpa går når jeg kobler den mot batteriet. Så da starter bilen. Skal prøve å ta jord fra kontakta og strøm fra batteriet og se om litt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er synderen!!ImageUploadedByTapatalk1360002091.746027.jpg

Sikringa ser hel ut, den leder strøm gjennom seg, men ikke når den blir koblet via pumpa og så i jord i andre enden.. Har tatt den ut og sett på den fler ganger, men ikke bytta den før nå:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrev i innlegg #2 "sjekk sikringen" ;)

Men er jo kjekt når det ordner seg, og som jeg sa, hallgiver var ikke problemet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden den så hel ut og jeg målte strøm igjennom, så trodde jeg den var ok. Noen må ha det inn med teskje vettu;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, takk for alle tips og hjelp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det på'n igjen!!

Sku hjem fra jobb i stad, og da starta den plutselig ikke igjen-,- ingen symptomer når jeg stoppa den..

Men har nå prøvd å bytte sikring uten hell:-/ skl ta den inn å se på den i kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.