#26 Skrevet Februar 4, 2013 Kjører 12v direkte på pumpa, så starter bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 4, 2013 Virker som du har en dårlig leder/kontakt ett sted mellom sikrings/rele holderen og pumpa slik at du måler 12V ved pumpa, men når det begynner å gå strøm i kretsen får du spenningsfall over den dårlige lederen/kontakten. Litt rart at dette skal komme helt uten forvarsel, men aldri godt å si.... Har du sjekket sikringen, at den ikke er nesten brent av?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 4, 2013 (endret) pumpa går når jeg kobler den mot batteriet. Så da starter bilen. Skal prøve å ta jord fra kontakta og strøm fra batteriet og se om litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 4, 2013 Her er synderen!! Sikringa ser hel ut, den leder strøm gjennom seg, men ikke når den blir koblet via pumpa og så i jord i andre enden.. Har tatt den ut og sett på den fler ganger, men ikke bytta den før nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 4, 2013 Jeg skrev i innlegg #2 "sjekk sikringen" Men er jo kjekt når det ordner seg, og som jeg sa, hallgiver var ikke problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 4, 2013 Siden den så hel ut og jeg målte strøm igjennom, så trodde jeg den var ok. Noen må ha det inn med teskje vettu;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 4, 2013 Bra det ordna seg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 4, 2013 Ja, takk for alle tips og hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 15, 2013 Så var det på'n igjen!! Sku hjem fra jobb i stad, og da starta den plutselig ikke igjen-,- ingen symptomer når jeg stoppa den.. Men har nå prøvd å bytte sikring uten hell:-/ skl ta den inn å se på den i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...