Anbefalte innlegg

Bilstereo selges. 2x12 Fockford Fosgate T1 sub. 1x RF T10001BD 1000W Class BD Monoblock forsterker. RF 1x 800W RMS, 4-Channel forsterker. Kasse av glassfiber/mdf som passer perfekt i hjulbrønnen på audi c4 avant kan følge med eller selges separat.

Selges helst sammlet kr7000kr,det er 1/3 av ny pris!

Deler/trim til audi s6 20vt kan vurderes i bytte.

 

th_20130203_121508_zpsc066459c.jpg

 

th_20130203_121439_zpsa12febd9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan spiller dette når elementene er nedfelt? Hva er antall liter på kassa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan spiller dette når elementene er nedfelt? Hva er antall liter på kassa?

Ikke sikker hvor mange liter men størrelsen er ca 25x65x65cm på kassa.

Dette var ikke riktig innstilt før jeg tok det ut så fikk ikke høre det riktige potensionalet. Men er mange her inne som har byggd kassa på denne måten i c4 så det er det vell noen som kan svare på,eller su kan søke;)

Sender deg pm og jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bygd kasse i hjulbrønn på min C4, dette funker helt rått. At vinklinga på elementet er slik kontra å ha den bak bakseterygg vendt bakover er minst like bra, dette fikk jeg greit kontrollert da jeg hadde det bak bakseterygg i utgangspunktet.

Stor fordel å kunne legge lokk på anlegget og bruke bagasjerommet fullt ut likevel.

Jeg hadde 2 kraftige Soundstream og selv med lokk på var det aldri problem med varmgang på de. Dog er det sikkert en fordel om man tar noen hull i plata og setter på høyttalergriller f.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns løsningen på C4 med lokket over er genialt, har selv kasse i hjulbrønnen på min S6 C4 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp,pris kan ved grei handel justeres litt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.