#1 Skrevet Februar 3, 2013 Noen som kan redigere farge på disse felgene så jeg får se hvordan det passer bilen? Kunne tenkt meg å sett hvordan de blir med gull senter og ellers så er det bare å komme med forslag Har planer om å få lakkert mine speedlines før sommeren så trenger innspirasjon og forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2013 Ingen som har tid og mulighet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2013 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2013 Takk takk Frode. Blir ikke gull senter ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2013 de blåe var drit kule! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2013 Ja de var det men tror jeg blir veldig fort lei Får se på litt fargekart og eventuelt prøve litt forskjellige farger med plastidip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2013 Noen som har tips til en kledelig farge? Sliter litt med valget. Har tenkt litt på gunmetal eller en slags koksgrå farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2013 ville prøvd de i orginalfargen før jeg lakkerte de iallefall, tror de sitter som et skudd slik de er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2013 Ja det er jo en mulighet det Roger. Kan hvertfall prøve det første sesongen. Disse felgene ernok kommet for å bli i mitt eie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...