#1 Skrevet Februar 3, 2013 Er ute etter litt erfaringer rundt forbruk på Allroad 2.7t bensin. Antar min ligger på rundt 1,6 - 1,8 liter/mil på småkjøring i disse tider. Vet de ikke akkurat er viden kjent for å være grådig på drivstoffet, men er dette normale tall? Slettet feilkoder i høst en gang, ingen nye som var der når jeg sjekket i går. - Arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2013 Virker jo litt høyt. Min "gamle" ( ikke solgt enda...) stabiliserer seg rundt 1,3 på mila med all kjøring. På en tank kan det være lavere eller høyere. Langkjøring ca. 1 liter med veldig fin gassfot. Tyskland ca. 1,7. Har kun kjørt 98 bensin. Har på andre biler sett at man faktisk får høyere forbruk med 95 bensin enn 98. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2013 Hei Kan sjekke det neste gang, har kjørt på 95 oktan. Forøvrig er bilen ikke chippet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2013 Litt mye kanskje. Følsom på lambda. Og ikke alltid de gir feil koder på dem. Min datt 30% når jeg byttet dem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2013 Litt mye kanskje. Følsom på lambda. Og ikke alltid de gir feil koder på dem. Min datt 30% når jeg byttet dem.. Ikke dumt forslag. Hvor handles disse uten å bli ruinert tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2013 Min ligger på rundt 1,4 å om jeg kjemper så klarer jeg akkurat under literen på langkjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...