#1 Skrevet Februar 3, 2013 (endret) Instrument med orginale sølvfargede skiver og kjøre-computer. Passer alle 4 syl. mk3 Km.stand ca 158tkm 800,- tlf 90732466 eller send PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2013 B U M P ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2013 Denne hadde passet bra inn i min bil utseendemessig, men mitt speedometer starter på 20 der denne har 0, men begge stopper på 220 på samme plass på skiva. Så da blir det vel kluss i fartsmålingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2013 Denne hadde passet bra inn i min bil utseendemessig, men mitt speedometer starter på 20 der denne har 0, men begge stopper på 220 på samme plass på skiva. Så da blir det vel kluss i fartsmålingen? Har du kjørecomputer på din da? Dette speedometeret har kjørecomputer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2013 Denne hadde passet bra inn i min bil utseendemessig, men mitt speedometer starter på 20 der denne har 0, men begge stopper på 220 på samme plass på skiva. Så da blir det vel kluss i fartsmålingen? Blir ikke noe kluss med fartsmåler. Vil du også ha kjørecomputer, er det bare å montere bryterhendel og kabel ned i sikringsboks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2013 B U M P ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...