#1 Skrevet Februar 3, 2013 Tenkte jeg skulle opplyse om en feil jeg opplevde med et nytt blinklysrelé til en audi a6 2002mod. Jeg byttet relé siden det gamle var slik at blinklyset blinket 3 ganger så raskt som normalt. Det nye fungerte, men etter en ukes tid så blinket det ikke når jeg låste opp/igjen bilen. Prøvde nødblinken og den fungerte ikke. Tenkte jeg hadde dratt for hardt i ledningsnettet eller at kontakten hadde sklidd litt ut så jeg tok ut reléet og monterte på nytt. Det virket. Det samme hendte igjen etter noen dager. Denne gangen tok jeg sikringen til nødblinken ut og inn og det virket igjen. Dette skjedde flere ganger, jeg gikk igjennom ledningsnettet, så etter fukt under matter osv. Veldig frustrerende. Utrolig nok så fikk jeg låne et annet relé på Dahles Auto i Sarpsborg. Dette har jeg nå hatt i ca 2 mnd uten problemer, så jeg leverte inn det jeg hadde kjøpt og beholdt det jeg lånte. Det hender faktisk at det er produksjonsfeil på original deler også, så hvis dette hender deg kan det være lurt å prøve et annet relé før du demonterer hele bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...