#1 Skrevet Februar 4, 2013 Noen som har prøvd denne? Evnt erfaringer? Liker ikke den pumpa noe særlig, men ellers virker den bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2013 Jeg har en sånn, og er veldig fornøyd med den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2013 ok,kanskje prøve den da. Takker. Noen andre med innspill her kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2013 Har den jeg også.. Helt grei til den prisen.. Eneste er at stempelet går utrooooolig sakte.. Bra nå man presser så klart, men ufattelig irriterende når man må "pumpe" langt..heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2013 Identisk til den biltema og jula selger. Den gjør jobben, men svetter og lekker. Kjøp heller 20T pressen fra toolfarm.no Dette er den eldre versjonen Jula solgte. Den er tett og fungerer supert. frakt 129,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2013 Min hverken svetter eller lekker?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2013 Min fra biltema fungerer bra og lekker ikke. Men litt lite fart på stempelet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...