#1 Skrevet Februar 4, 2013 Hel bil, hugges denne uka, noe kan være interesant. Hel grill med quattromerke 300 Bakdiff med sperre. 300 Sorte interiørdetaljer 2-3oo Girkasse selges ikke. Motor muligens holdt av Bensintank muligens hold av. Symetriske speil lakkerte. 300 Ting går billig, bare et lite avplukkingsgebyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2013 Hei. Årsmodell? Muligens interessert i ecu, om du ikke den er holdt av sammen med motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2013 Det er jeg usikker på, jeg skal finne ut av det og komme tilbake til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2013 Den er grei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2013 Ikke noe brukbart karosserimessig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2013 Ikke noe brukbart karosserimessig? Ja det er det egentlig, den er ikke rustet i hjel, noe lakkrust er det, Hva trenger du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2013 Ja det er det egentlig, den er ikke rustet i hjel, noe lakkrust er det, Hva trenger du ? Litt kjapp i avtrekkern jeg ser jeg, skulle hatt en venstre forskjerm... men da til A6, og den passer vel ikke fra 100'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2013 Litt kjapp i avtrekkern jeg ser jeg, skulle hatt en venstre forskjerm... men da til A6, og den passer vel ikke fra 100'n? Nei den gjør ikke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2013 Hei. Årsmodell? Muligens interessert i ecu, om du ikke den er holdt av sammen med motor. Han måtte ha med ecu ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2013 Okei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 7, 2013 Har du røde baklys og evt refleksplate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 7, 2013 Bare røde baklys ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...