#1 Skrevet Februar 4, 2013 Selges til høystbydende: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39655664 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2013 Er det KUn motor og drivverk som mangler, eller må man bergne seg å starte en delejakt på alt av lykter, klips, ++++? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2013 Går ut frå du ikkje er interessert i innbytte. Har ein 01/02 Leon Cupra 4 TDI. Litt småshabby, men veldig lite rust og det mekaniske er bra. Har skifta turbo, clutch, svinghjul og haldexpumpe dei siste par åra. Bilen har gått nesten 250000. Blir EU-godkjend før sal. Bytte likt? Edit: Ser no at du ikkje er interessert i innbytte. Sorry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2013 Er det sprøyta på epoxy under sparkel eller sparkel rett på stålet slik det ser ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2013 Kun det som mangler ja, ellers komplett. - - - Updated - - - Går ut frå du ikkje er interessert i innbytte. Har ein 01/02 Leon Cupra 4 TDI. Litt småshabby, men veldig lite rust og det mekaniske er bra. Har skifta turbo, clutch, svinghjul og haldexpumpe dei siste par åra. Bilen har gått nesten 250000. Blir EU-godkjend før sal. Bytte likt? Edit: Ser no at du ikkje er interessert i innbytte. Sorry. Ikke innbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2013 Er vel denne jeg kjøpte original motor og gir fra av deg Thomas? Da jeg beholder original motoren i prosjektet mitt vurdere jeg å selge motor og gir, så om noen kjøper bil av Thomas er også 10VT fra bilen til salgs. Brått var det en ganske komplett bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2013 Er vel denne jeg kjøpte original motor og gir fra av deg Thomas? Da jeg beholder original motoren i prosjektet mitt vurdere jeg å selge motor og gir, så om noen kjøper bil av Thomas er også 10VT fra bilen til salgs. Brått var det en ganske komplett bil Ja stemmer det. Kjempefint, da skal jeg videreformidle dette til evt.kjøpere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2013 Høyeste bud nå er 72.000kr, dette blir antageligvis avgjort iløpet av morgendagen. Så er du interessert gi beskjed raskt!!! Norsk reg.nr. er: BR 14786 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2013 Håper denne fortsetter i klubben og får en god fremtid - masse lykke til med salget Thomas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 5, 2013 Håper denne fortsetter i klubben og får en god fremtid - masse lykke til med salget Thomas! Det gjør vondt å selge uten å ha fått pusset den opp men lommeboka og plassen i garasjen gjør at jeg må kvitte meg med noe. Men alle interesserte hittil har vært entusiaster så fremtiden ser god ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 6, 2013 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...