#1 Skrevet Februar 5, 2013 Heisann. Har da kjøp meg enda en Audi A4 1.8T! : ) Jeg lurer på om det er veldig mye jobb og bytte over fra automatgirkasse til manuell? Står auto i den nå, men den er dårlig og trengs å byttes. Da bytter jeg helst til manuell : ) Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2013 Motoren skal dessuten ut av bilen etterhvert fordi jeg skal bytte råder og stempler og bytte dyser og alt av pakninger : ) Skal montere større turbo og slike ting ; ) Så skal denne motoren smekkes inn i den andre A4'n jeg har (det er da bruksbilen) : p Så motorene i bilene skal bytte plass : ) noen som kan gi meg tips på hvilken clutch og stempler? Tenker jeg monterer 440dyser, og en litt oppgradert besinpumpe. Alt av tips mottas med takk (satser forresten på litt over 300 hk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2013 Har selv tenkt tanken i min Passat 3bg. Men, man må ha manuell kasse. Giroverføring og tilsvarende deksler innvendig. Hele clutch systemet, rør, slave sylinder. Eventuelt ny beholder tilbrems ? Pedalsett. Og, er det hull i torpedovegg til dette? Og, eventuelle fester til pedal osv. Mye å tenke på, men det lar seg sikkert gjøre. Men jeg har slått fra meg den tanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2013 På a6 4b med 1.8t er det en forskjell på veivakselen på biler med automat. Men vet ikke om dette også gjelder A4. Sjekk opp dette hvertfall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2013 Bajs! Liker ikke automatgir, men ikke pokker om jeg lager så mye styr av det for og få manuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2013 Tenkte jeg skulle bygge motor av den som står i bilen jeg kjøpte, så deretter flytte over. Så er det ingen som vet om motoren går på en manuell kasse eller om det er forskjeller på selve motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...