#1 Skrevet Februar 5, 2013 (endret) Audi A6 4F, Hovedlykter Bixenon/AFS Hovedlykter Bixenon/AFS Er uten Xenon tenner/pærer og kontroll modul AFS. Pris: 1500,- /bud Kan hentes i Trondheim Har disse liggende etter min A6 2008mod, km 80000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2013 Hei, ser at du har lykter til avant, men den andre paret du har er det til sedan??? evt pris for disse?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2013 Hei, ser at du har lykter til avant, men den andre paret du har er det til sedan??? evt pris for disse?? Er kun lykter til Avant, ikke "facelift".... Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2013 BUMP, ligger fortsatt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2013 (endret) BUMP, ligger fortsatt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2014 BUMP, ligger fortsatt i kjelleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2018 Jeg regner med disse er solgt for lenge siden...? Tar på meg superheltkappen hva oppsøk av gamle tråder gjelder med denne her, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 14.9.2018 den 13.11, Stig Arne Almskår skrev: Jeg regner med disse er solgt for lenge siden...? Tar på meg superheltkappen hva oppsøk av gamle tråder gjelder med denne her, hehe.. Jeg har komplette slike lamper, med tennere, styreenheter og pærer:) send meg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2018 Men hvordan sender man pm på mobilversjonen da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...