Anbefalte innlegg

Bilen til mamma, en 2001 Passat 3BG 1.6 sedan, hadde utrolig dårlige lys, og hun kjører en del mørke strekninger, så monterte 55W HID i fjærnlysene. Det var et kapittel for seg selv å montere dem, men problemet er når jeg skal ut å prøvekjøre så lyser lykten på passasjersiden rett ned i bakken. Og dette gjelder både fjernlys og nærlys.

For å montere pærene måtte jeg ut med lykten, og grunnet en kranglete overgang ble det brukt litt makt for å montere pæren - men ikke forferdelig mye. Men jeg syntes reflektoren innvendig virket løs og slarkete fra starten, og jeg kunne flytte opp og ned på den dersom jeg tok litt i.

Forsøkte å justere lysene i går med umbracoen som sitter på toppen av lyktene (mener jeg kom frem til den nærmest skjermen justerte høyden), men ingenting skjedde. Jeg undrer meg litt om den mekanismen for å justere lyktene kan ha sagt takk for seg? Er det noen som har erfaring med dette? Henger reflektoren i fjærer? For det føles litt sånn når jeg drev å monterte ...

Tips and tricks please.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen til mamma, en 2001 Passat 3BG 1.6 sedan, hadde utrolig dårlige lys, og hun kjører en del mørke strekninger, så monterte 55W HID i fjærnlysene. Det var et kapittel for seg selv å montere dem, men problemet er når jeg skal ut å prøvekjøre så lyser lykten på passasjersiden rett ned i bakken. Og dette gjelder både fjernlys og nærlys.

For å montere pærene måtte jeg ut med lykten, og grunnet en kranglete overgang ble det brukt litt makt for å montere pæren - men ikke forferdelig mye. Men jeg syntes reflektoren innvendig virket løs og slarkete fra starten, og jeg kunne flytte opp og ned på den dersom jeg tok litt i.

Forsøkte å justere lysene i går med umbracoen som sitter på toppen av lyktene (mener jeg kom frem til den nærmest skjermen justerte høyden), men ingenting skjedde. Jeg undrer meg litt om den mekanismen for å justere lyktene kan ha sagt takk for seg? Er det noen som har erfaring med dette? Henger reflektoren i fjærer? For det føles litt sånn når jeg drev å monterte ...

Tips and tricks please.

Har samme problemet på min 2002 3bg

Det "drevet" som sitter i bak kant av der man justere med umbraco er borte.

Drevet er hvitt, som om du sammenligner med h/v så ser du at noe mangler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo forsåvidt svaret selv, du har knekt justeringsstaget inni..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hevlete :P Jaja, skal se om jeg klarer å lure det på plass på noen måte. Noen som vet om man kan demontere lykten i biter? Om ikke får jeg kile den sånn midlertidig, mistet mye lys av dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min A4 B5 lykt kunne jeg ta av front glasset osv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.