#1 Skrevet Februar 6, 2013 Bilen til mamma, en 2001 Passat 3BG 1.6 sedan, hadde utrolig dårlige lys, og hun kjører en del mørke strekninger, så monterte 55W HID i fjærnlysene. Det var et kapittel for seg selv å montere dem, men problemet er når jeg skal ut å prøvekjøre så lyser lykten på passasjersiden rett ned i bakken. Og dette gjelder både fjernlys og nærlys. For å montere pærene måtte jeg ut med lykten, og grunnet en kranglete overgang ble det brukt litt makt for å montere pæren - men ikke forferdelig mye. Men jeg syntes reflektoren innvendig virket løs og slarkete fra starten, og jeg kunne flytte opp og ned på den dersom jeg tok litt i. Forsøkte å justere lysene i går med umbracoen som sitter på toppen av lyktene (mener jeg kom frem til den nærmest skjermen justerte høyden), men ingenting skjedde. Jeg undrer meg litt om den mekanismen for å justere lyktene kan ha sagt takk for seg? Er det noen som har erfaring med dette? Henger reflektoren i fjærer? For det føles litt sånn når jeg drev å monterte ... Tips and tricks please. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2013 Bilen til mamma, en 2001 Passat 3BG 1.6 sedan, hadde utrolig dårlige lys, og hun kjører en del mørke strekninger, så monterte 55W HID i fjærnlysene. Det var et kapittel for seg selv å montere dem, men problemet er når jeg skal ut å prøvekjøre så lyser lykten på passasjersiden rett ned i bakken. Og dette gjelder både fjernlys og nærlys. For å montere pærene måtte jeg ut med lykten, og grunnet en kranglete overgang ble det brukt litt makt for å montere pæren - men ikke forferdelig mye. Men jeg syntes reflektoren innvendig virket løs og slarkete fra starten, og jeg kunne flytte opp og ned på den dersom jeg tok litt i. Forsøkte å justere lysene i går med umbracoen som sitter på toppen av lyktene (mener jeg kom frem til den nærmest skjermen justerte høyden), men ingenting skjedde. Jeg undrer meg litt om den mekanismen for å justere lyktene kan ha sagt takk for seg? Er det noen som har erfaring med dette? Henger reflektoren i fjærer? For det føles litt sånn når jeg drev å monterte ... Tips and tricks please. Har samme problemet på min 2002 3bg Det "drevet" som sitter i bak kant av der man justere med umbraco er borte. Drevet er hvitt, som om du sammenligner med h/v så ser du at noe mangler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2013 Du har jo forsåvidt svaret selv, du har knekt justeringsstaget inni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2013 Hevlete Jaja, skal se om jeg klarer å lure det på plass på noen måte. Noen som vet om man kan demontere lykten i biter? Om ikke får jeg kile den sånn midlertidig, mistet mye lys av dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2013 På min A4 B5 lykt kunne jeg ta av front glasset osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...