#1 Skrevet Februar 6, 2013 Lite villig til å selge denne, men frykter at den ikke kommer til å bli brukt no særlig siden barn nr2 kom til verden 1 februar. Prøver å selge den før våren kommer for da klarer jeg nok ikke å selge den. Det følger med 3 kåpesett, det ene er til enduro, følger med crosserdekk på felg foran og bak + drev. Det sitter en del KTM powerparts på denne sykkelen, som styredemper, oransje kjede, oransje oljepåfyllingslokk og lokk til bremsehendel, KTM holker, og to sett handguards. KTM to-delte felger, veldig populære felger, nye koster de ca 22.000,- veil. Sykkelen har ikke rullet mer enn 1400km, ca 25 timer om jeg ikke husker helt feil. Sykkelen står ikke lagret på min adresse men skal sjekke det opp så opplysningene stemmer. Helt nytt KTM svart plastsett med jägermeister klistremerker, nye KTM holker, handguards. Dette er det kun kjørt en tur med. Hvitt Red Bull plastsett Sort og rødt KTM plastsett Kan selges med FOX matt sort crosshjelm og briller med sotet glass. Sykkelen BØR SEES, vekker utrolig mye oppsikt. Selges HBO 92.000,- Kontakt meg på: 46804992 kenneth_l85@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2013 Bumper denne.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2013 Bump bump bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2013 Opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2013 Solgt, kan slettes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...