#1 Skrevet Februar 6, 2013 (endret) Er nå ferdig med med en totaloverhalt 16vt motor med schrick bunnpanne.Motoren har fått en 2L oljepumpe med 20/30% mer flow. Spørsmålet er om jeg bør borre noen huller i skvalpeveggene/kammeret.Er bekymret for at oljen ikke kommer kjapt nok tilbake i kammeret. Hva mener vag folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2013 Ingen som har tanker,teorier eller erfaring med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2013 Kan ikke si jeg har noen erfaring med det, men det skulle vel gå bra det? Kanskje en accusump kunne hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2013 Her er hva en kollega på det meget kompetente Golf1.info-forumet gjorde; egenprodusert skvælpeplate og modifiserte skjælpeskjold på Schrick-bunnpanna. Har ennå ikke opplevd dalende oljetrykk i venstresvinger selv, men så er det ikke så mange lange slike på de banene jeg har kjørt, men innlegget til denne karen ga meg helt klart noe å tenke på: http://www.golf1.info/forum/index.php?page=Thread&postID=882712#post882712 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2013 Takk for det,kom gjerne med fler innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...