#26 Skrevet Februar 26, 2013 Kom med møkkete bil da Om den ikke er møkkete så kan jeg selvsagt ordne det for deg utpå jordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 26, 2013 Ja, men vi har tema BMW om en uke. Så jeg kan komme da også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 27, 2013 Kom med møkkete bil da Om den ikke er møkkete så kan jeg selvsagt ordne det for deg utpå jordet Er det sånn du gjør med kundebiler før du begynner med oppshining? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 27, 2013 Selvsagt Vet om en Subaru som vi skal teste lengdehopp med også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 27, 2013 Tar nok turen! Mulig å få prøvd noen felger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 6, 2013 Tar meg nok en tur jeg også, må få blåst rein Golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 7, 2013 (endret) Det blir muligheter for å teste div. vaskeutstyr på egen bil. Test Kränzle K2160TS T - En skikkelig kraftpakke Foamcannon Iron X Prickbort Bilthamber Autofoam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 7, 2013 jeg kommer med sommerklar A4 hvis været holder seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 10, 2013 3 dager igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 10, 2013 -10 og sommerdekk er innafor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 10, 2013 -10 og sommerdekk er innafor -10 er kaldt og sommerdekk nå, vel det er retarded så da passer du bra inn Per. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 11, 2013 Tar med bilen og tar en tur. Men å hive på sommer felgene nå er vel litt i tidligste laget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 11, 2013 høres årleit ut dette skal se jeg om jeg dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 12, 2013 Da regner vi med at det blir litt varmere i været i morgen, selv om noen av oss ligger rett ut med influensa så satser vi på å få et fint treff for dere uansett. Dette gleder vi oss til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 12, 2013 var god temperatur ute istad for 30 min siden da var det -1 og det er jo brukbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 13, 2013 dette må jeg få med meg! Er jo rett borti vegen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 13, 2013 Kommer en tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 13, 2013 Ang. vask av bil idag så er det mulig, men det er kaldt ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 13, 2013 Jeg kommer med A3`en til dama! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 13, 2013 Takker for ett hyggelig treff Fikk testet en del vaskeprodukter selv om det var KALDT. Både Prikbort og Iron X er produkter jeg ble meget imponert over. Da er det bare å vente til det blir varmere og penger på konto så blir det å bestille Håper det kommer noe bilder fra treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 13, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 13, 2013 Takker for vafler, brus og hyggelig juging! Vi var der tidlig og dro tidlig, men fikk jo lufta den japanske folkevogna og sportsbobla! Sportsbobla hadde sommerdekk, så fant ut at det var lurt og dra tidligere tilfelle det ble glatt på kveldinga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 14, 2013 Vi vil takke alle for et trivelig treff og et godt oppmøte. Pga. sykdom så kommer ikke bildene ut før tidligst i ettermiddag. Det var premiering i går for top 3 "vinterbil" og her er resultatet. (bilder kommer som sagt) 1. Patrick Tyszko - Golf R32 2. Tore Øimoen - Audi TT 3. Rene Andreassen - Porsche 911 (993) Pokalene kan sendes om noen ønske det, send oss en PM med adresse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 14, 2013 Takk for vafler og kaffe og trivelig kveld! Åpning av sesongen 13. mars er ny rekord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 14, 2013 Takk for bra treff Ikke akkurat vinterbiler det som vant, men pene biler absolutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...