Anbefalte innlegg

hei!

noen som har en spindel til ei bakstilling av en audi 80 b4 liggende? er den som er festet med 6 bolter og skivebrems.

 

send pm eller mld på 47256579

 

mvh

Steffen M.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

noen som har en spindel til ei bakstilling av en audi 80 b4 liggende? er den som er festet med 6 bolter og skivebrems.

 

send pm eller mld på 47256579

 

mvh

Steffn M.

 

Driver å hugger b4 om dagen, skal hugge 7 totalt så om jeg ikke har delen liggende så sitter den vel på ett par av bilene jeg har. Har nettopp skiftet denne delen på bruksbilen min men kan ikke huske at det var 6 bolter men samme det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sitter i 4 bolter på noen, men på min så sitter den i 6 bolter. om det er no forskjell på årsmodell? jeg har 94 modell. vet at på b3 å sitter den i bare 4 bolter.

har oversikts bilde fra etka katalogen også. viser 6 bolter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen jeg demonterer nå er en 92 modell, skal hugge en 93 og en 92 modell og deretter er det en 95 modell som står for tur. Der må det vel finnes det du trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde vært toppers :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må gjerne komme å skru av det du trenger selv. Ikke helt sikker på hvor lang tid man bruker fra deg til meg, men mye er vel gjort på ett par timer. Henta nettopp en bil på hamar og da brukte vi ca 2 timer hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,kanskje det? :) må se an litt hva som skjer. står bilen greit til for å skru på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen står ute for øyeblikket, driver å demonterer en 92 modell for øyeblikket, kan jo være at du kan ta deler fra den. Har 7 b4 stående som skal hugges så du får se hvem du vil plukke deler av når du kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått tak i spindel:) så da kommer jeg ikke utover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.