rs2 kalipere, nakkestøtter, stoff matter rs2 ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

rs2 kalipere, nyoverhalt eller ikke, ønskes kjøpt.

nakkestøtter til baksete på rs2 i svart skinn, har grå nå.

stoff matter ønskes også, enten org eller med skrift, om noen vet hvor man får tak i dette eller har liggende:)

trenger også ny luke i venstre side i bagasjen da min har flasset stoff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs2 kalipere, nyoverhalt eller ikke, ønskes kjøpt.

nakkestøtter til baksete på rs2 i svart skinn, har grå nå.

stoff matter ønskes også, enten org eller med skrift, om noen vet hvor man får tak i dette eller har liggende:)

trenger også ny luke i venstre side i bagasjen da min har flasset stoff.

 

Har den luka. Den er lik på alle audi 80 avant. Skal sjekke med rs2n min sånn at jeg har rett farge om ikke annet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har nakkestøtter i svart skinn, ser nye ut. Kom med bud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du litt mer info om caliperne? Skiltnummer på bil, årsmodell foran, bak osv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den luka. Den er lik på alle audi 80 avant. Skal sjekke med rs2n min sånn at jeg har rett farge om ikke annet

 

 

okay, da kan jeg jo se litt rundt også :)

 

- - - Updated - - -

 

Eg har nakkestøtter i svart skinn, ser nye ut. Kom med bud.

 

det er puter med hull i ? ikke tette puter? og jeg er ikke sikker på hva slike går for så kan du ikke si en pris du føler er riktig så kan jeg se på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du litt mer info om caliperne? Skiltnummer på bil, årsmodell foran, bak osv....

 

skilt nr. CE 95376 1994 mod, usikker på om det er little reds eller big reds, leste at noen sa at big reds hadde hulbora skiver org? det har ikke jeg hvertfall.

 

skulle hatt alle 4 egentlig eller fått overhalt de men pakningene hadde gått ut på møller hvertfall. og hadde vært godt og fått de billige og helt nye så det er i orden og er helt riktig farge og merker, jeg fikk pris på alle 4 på møller for 24 000,- med rabatt 14 000,- syns det er drøyt uansett, skulle hatt skiver og klosser foran og bak også så alt er nytt, klosser bak org koster 4000,- og rundt 3500,- foran og hver skive koster jo rundt 3000 per stk uten rabatt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, da kan jeg jo se litt rundt også :)

 

- - - Updated - - -

 

 

 

det er puter med hull i ? ikke tette puter? og jeg er ikke sikker på hva slike går for så kan du ikke si en pris du føler er riktig så kan jeg se på det?

 

Dette er med hull ja. Originale Rs2. Fått bud på 1400 inkl frakt så må bli meir enn det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.