Anbefalte innlegg

Då har eg (nesten) bestemt meg for å selje gullet. Ser at eg får rett og slett ikkje tid til å sette denne tilbake i den standen den fortener så då blir det salg.

 

Bilen det er snakk om er ein 1987 modell Audi 90 quattro som Aldo Vanetta i si tid gjorde litt meir spennande. Denne blei hentet direkte frå fabrikken i Ingolstadt og frakta over gata til der mr Vanetta holdt hus. Her fekk bilen påmontert eit body kit i glassfiber, samt ny vinge og Treser baklykter med Vanetta logo i. Frontfangeren eksisterer dessverre ikkje lenger og formene til den er brent, men bortsett frå da ligger alt klart for å få bilen tilbake i original stand.

 

Bilen har blitt lagret inne dei siste årene og har ikkje sett salta vinterveger på mangen år. Det som er av rust på bilen er litt i skjermene framme og litt på passasjerdøra framme. Ingenting alvorleg med andre ord. Gulvet inni bilen ser bra ut, her er mattene skrapt delvis ut og har ikkje funnet noko rust her. Ikkje baki bagasjerommet heller. Største jobben med den er rett og slett å legge på plass ledningsnettet inni bilen, montere interiør og koble til nettet på motoren. Det må påregnes litt jobb med karroseriet da glassfiberen har sprekt litt opp eit par plasser.

Så til godbiten, motoren. Dette er ein 2,5l 20v sugefemmer som toppen har blitt litt portet på. Bilen er godkjent med 146 kw (199,9hk) i vognkortet. Lause rykte skal ha det til at bilen blei benket til 230-250 hk når den blei tatt inn til Norge, men eg har aldri prøvd denne så det vil eg ikkje garantere.

 

Med andre ord her har du mulighet til å skaffe deg noko som ingen andre har. Vanetta laget 16 stk av denne bilen, og dette er vel den einaste som finnes her til lands.

Link til prosjekttråd: http://forum.vacn.no/showthread.php?240039-Audi-90-quattro-Vanetta

Bilen:

 

• 4x elektriske vinduer

• Elektriske speil

• Elektrisk takluke

• Skinninteriør med varme i framstolene

• Køyrecomputer

• Diffsperre

• Quattro såklart

• Galvanisert karroseri

• ABS

• "Alcantara" trekk til å lime opp i taktrekket

• B4 dørsider (har vel dører og liggende)

• Svart dashbord

• Svart gulvteppe

• H&R Monotube justerbart understell

• 5 bolts S2 understell

• Nytt rustfri eksosanlegg

• Poly/aluforinger frå 034 (ikkje montert)

• Strøken 5 trinns girkasse er blitt montert ( var gåen synkring på den gamle)

• Originalt grenrør

• Strøkne RS2 hovedlykter

• S2 glassfiberfanger, denne må lakkes og lage fester til

• 18" Interaction LM replica felger

• Og sikkert mykje meir som eg har gløymt

 

Har også liggende 4 stk originale BBS RS felger i 16" som kan følgje med for litt ekstra penger. Disse må gnikkes litt på for å få dei strøkne.

 

Pris: 65 000 kr.

 

Ellers er det berre å spørre i veg så skal eg svare så godt eg kan. Mail, tlf, pm eller her i tråden.

 

Tlf: 95753166

Mail: kim@aiteknikk.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde frå då bilen var ny:

IMG_20130127_202954.jpg

 

IMG_20130127_202935.jpg

 

Slik ser den ut per dags dato:

IMG_20120620_193611.jpg

 

IMG_20120620_193622.jpg

 

Vanetta.jpg

 

DSC_0204.jpg

 

DSC_0206.jpg

 

DSC_0210.jpg

 

DSC_0211.jpg

 

DSC_0220.jpg

 

DSC_0203.jpg

 

Litt ekstra deler:

DSC_0224.jpg

 

DSC_0229.jpg

 

DSC_0225.jpg

 

Disse kan følge med for eit lite pristillegg:

IMG_20120707_135138.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den her vært registrert i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har norske skilt, mangler kun EU kontroll for å få dei ut igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.