#1 Skrevet Februar 7, 2013 (endret) Jeg har hatt en liten opprydning i boden og fant en del ting som jeg aldeles ikke trenger lenger. Jeg vil bare bli kvitt alt, så hvis du ikke kjøper det kaster jeg det. Jeg har skrevet pris på tingene, men kom gjerne med bud. Sorte baklykter uten muttere - 200kr CD-spiller Pioneer - 150kr CD-spiller Sony - 100kr NY foring til bakaksel golf 2 - 150kr Hella lampe E1 - 50kr Sorte sideblinkere golf 2 - 20kr NY håndbrekkwire golf 2, 1.6l tror jeg. Er usikker på dimensjonen - 100kr Ganske nye hovedlykter golf 2, sota/sorte - 200kr Skvettlapper golf 2 - 20kr Liten fanger blinklys golf 2 - 50kr Grillspoiler/lippe til grill med 4 lykter - 100kr Kutteverktøy til kompressor fra biltema - 100kr Punktsandblåser fra biltema + sand - 100kr Kjøper betaler eventuelt frakt. Nås lettest på mail: e.lervik@hotmail.com da jeg ikke er på forumet så veldig ofte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2013 Hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2013 Han bor i stavanger;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2013 Tar de frontlyktene dine jeg. Men vil se de først for og se hvor mørke de er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2013 Hvis han over her ikke tar frontlykter med kryss tar jeg de! Og bak lysa om de er org Sota,skvettlappene også :-) er vel 160 i frakt så vil ha alle nevnte tinga isåfall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2013 Har en i Drammen som også vil ha lyktene. Budrunden starter på 200kr da De andre tingene kan du gjerne få. De er org sota, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2013 Byr 600,- inkl frakt for front/baklys og skvettlappene. Er frontlyktene som trengs mest her :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...