#1 Skrevet Februar 8, 2013 Mente både Torshov og Jula med flere solgte dette før, men nå finner jeg det ikke lenger.. Uansett, ønsker å kjøpe et slikt et til en fornuftig sum: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2013 Har slik som ble kjøpt på biltema for noen år siden, kanskje de har enda ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2013 Nei, de har bare noen andre varianter nå som ikke er like fine : http://biltema.no/no/Verktoy/Arbeidsbenk-og-oppbevaring/Verktoyvogn/ Litt snodig at alle har sluttet med dem, virket som de solgte godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2013 Jeg kjøpte ett slikt på Biltema for bare noen mnder siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2013 Jaha. Har du mulighet til å finne artikkelnummer, for jeg har søkt massevis av ordfraser på nettsiden til biltema uten hell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2013 Har selvsagt kastet embalasjen, men skal se om det står noe på bordet senere idag. Fant den heller ikke på nettsiden deres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2013 Fant det i en katalog fra 11/12, det heter verktøybord, har art. nr: 38-878 kostet 449,- og finnes ikke lenger på nettsiden... Kan jo hende noen har det liggende fortsatt da, om du ringer rundt til Bilemabutikker nær deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2013 sjekket opp det bordet for noen mnd siden å de søkte det opp fant mange på biltema i trondheim så hvis du er på farten forbi der så har de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2013 Dårlig sjangs at jeg er "på farten forbi" Trondheim med det første 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...