Anbefalte innlegg

Har ett lite, og kanskje uvanlig problem...

På min A3 2011 mod. er gasspedalen festet i gulvet. Når jeg kommer inn i bilen vinterstid så vil det alltid følge med litt snø under skoene. Når jeg da legger høyrefoten på gasspedalen, så vil snøen på nevnte høyrefot smelte og følge gasspedalen forbi matten og ned på teppet. Jeg oppdaget at det var vått på gulvet på førersiden i går, og det kan jo bare være det som er årsaken. Det var også noen hvite felt på stoffmatten, som er tørt salt, noe som man drar med seg inn i bilen her i landet.

Har noen sett på dette "problemet" og har kanskje en løsning på det? Er det noe som suger fukt som man må legge rundt foten på gasspedalen, eller prøve å lede smeltevannet fra pedalen og ned på gummimatten evt. ved hjelp av bred tape?

Litt kjedelig å få teppet i bilen tilgrist av vått saltvann...: oppgitt

På min gamle A3 1999 mod. var pedalen festet oppe, og da var jo ikke dette noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.