#1 Skrevet Februar 9, 2013 Fattern må til å bytte begge luftbelgene frem på sin Audi A8 4.2TDI 2007 modell. Noen som har tips om hvor dette kan handles til en noe snillere pris enn Møller? Tips tas mot med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2013 https://www.arnottindustries.com/search-Products/index.asp?make=17&model=77&year=174 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2013 var veldig billig på den linken,men de sender ikke internasjonalt! Jeg byttet ene demperen frem og fikk kjøpt den fra bilen din 1 i Sverige. dempern hadde bare 16000km så den var som ny til 3800 kr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2013 var veldig billig på den linken,men de sender ikke internasjonalt!Jeg byttet ene demperen frem og fikk kjøpt den fra bilen din 1 i Sverige. dempern hadde bare 16000km så den var som ny til 3800 kr:) Arnott sender til Norge, handlet selv der til min fars allroad. Mange andre i klubben også som har handlet derfra. kom vel på 6500 ink frakt/mva for to gen.2 frembelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2013 Oi:)Det er jo greit å vite til neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2013 Har kjøpt fra Arnott selv for 4 måneder siden,flott service:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...