#1 Skrevet Februar 9, 2013 Hei! Jeg selger min iPad mappe fra P.A.P. Den har kun vært brukt til å teste da min bror ikke likte den. Den ble kjøpt på Wyfee på Strømmen Storsenter i slutten av Januar for 800kr, og selger den her for 650,- Link til mappen: http://wyfee.no/webshop/pap-ipad-cover-skinn?v=197 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2013 Opp igjen er åpen for bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2013 Uppat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2013 Opp igjen Gi meg gjerne bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2013 Kaster denne til topps igjen Kom som sagt med bud om du er interessert, denne samler støv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2013 Opp opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2013 Passer den til iPad 2? 50,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2013 Den gjør det Bud notert hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...