#1 Skrevet Februar 9, 2013 En kollega av meg har en polo 8v 2001 mod +- som begynte å tikke etter "motorflush". den fikk valvoline olje etterpå. Ingen tikking når bilen renner/motor uten pådrag, men starter med en gang du er såvidt borti gassen.... Noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2013 Hadde samme problemet med samme bil. (på min sluttet tikkingen etterhvert) http://forum.vacn.no/showthread.php?217747-Tikking-fra-motor-Polo-6N2-1-4-MPI-(2000)&highlight=polo+6n2+tikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2013 Hva er viskositeten på Valvoline-oljen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2013 Hei, denne går på 10 40 tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2013 Sikker på at det er olje(bytte) som er årsaken til tikkingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...