Digifant I ledningsnett- Trigge bensinpumperele?

Anbefalte innlegg

..

Nytt spm. => POST #8

Hei,

Hjelper en klubbkollega med ledningsnett og jeg har tildels stoppet opp på disse to stikkene, hvor skal de?

Går ut ifra det er tilførselspenning?

ybybe8ad.jpg

ygyhy2a2.jpg

he6unuha.jpg

3-pin:

rød/hvit

rød/gul

rød/gul

4: pin:

rød/grønn

sort/gul

gul

sort/hvit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istedet for at du blunker til meg så kan du peke meg litt mer i korrekt retning. Den siden har jeg allerede brukt for å finne pinout til selve digifanten, og det fungerte bra men de stikkene jeg både snakker om og har tatt bilde av har jeg sålangt ikke funnet noen beskrivelse av. Ihvertfall ikke med de søkeordene jeg har brukt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den med 4 kunne minne om lambda?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er et annet sted, så det er ikke til lambda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de kontaktene er de som kobles sammen med nettet som kommer fra sikringsboks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, har forsøkt å pipe ut noen av kablene mot stikket på digifanten, men fikk ikke pip på alle.

Jeg kan da umulig være den første som står med de to stikkene uten å vite hva de skal kobles inn på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå sliter jeg med et nytt problem, klarte å finne ut hvilke som går hvor men jeg får ikke det ene til å fungere.

Den tynne gul/røde er ifra ECU til bensinpumpereleet og den går jeg 5v med tenninga på, den spretter opp til 12v om jeg drar den litt på starteren og holder så lenge motoren går, den faller etter et par sekunder etter at motor stopper. Tolker det som ECU`ns utgang til bensinpumpereleet.

Men når jeg huker på et relè detter spenningen til 1volt og releet trigger ikke, har tester flere releer utenom og alle fungerer om jeg gir de 12v ifra batteri

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en utfordring det der. Skal følge denne tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp, ingen gode ideer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.