#1 Skrevet Februar 9, 2013 Har et problem på A3`en og lurte på om noen har nyttige tips til løsning angående dette. Legger ved en videosnutt fra youtube med EKSAKT samme problem som jeg har. http://www.youtube.com/watch?v=We_tOG4kPr0 Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2013 Svaret står jo der du har linket til, del fa motorola som er defekt, skift instrument eller få tak i delen fra motorola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2013 hadde akkurat samme problemet på min 2000 a4. måtte ta ut speedometeret (ett deksel og 2 skruer) for å sende det til reperasjon. kjørt med det no i 3 mnd og fungerer perfekt så og sei hele speedometeret mitt er byttet, alt innvendig er nytt. kun selve glaset/huset som er det gamle. ble også mye billigere å gjøre det slik en å kjøpe et nytt med berge til ca 6500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2013 hadde akkurat samme problemet på min 2000 a4. måtte ta ut speedometeret (ett deksel og 2 skruer) for å sende det til reperasjon. kjørt med det no i 3 mnd og fungerer perfekt så og sei hele speedometeret mitt er byttet, alt innvendig er nytt. kun selve glaset/huset som er det gamle. ble også mye billigere å gjøre det slik en å kjøpe et nytt med berge til ca 6500,- Hei:) Hvem var det som fikset det for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2013 Hei:) Hvem var det som fikset det for deg? Ja,det lurer jeg også på:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2013 er ikkje sikker på hva firmaet som reparete speedometeret het :-) leverte speedometeret til et lokalt verksted og det var de som hadde med sendingen og det å gjør, men skal skjekke det i morgen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2013 Beklager seint svar :-) her er en link til firmaet som reparerte mitt: http://www.actronics.eu/nb/ :-) super fornøgd med resultatet :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...