Speedometer/elektriske problemer A3 2000Mod

Anbefalte innlegg

Har et problem på A3`en og lurte på om noen har nyttige tips til løsning angående dette.

Legger ved en videosnutt fra youtube med EKSAKT samme problem som jeg har.

http://www.youtube.com/watch?v=We_tOG4kPr0

Takker for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svaret står jo der du har linket til, del fa motorola som er defekt, skift instrument eller få tak i delen fra motorola

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde akkurat samme problemet på min 2000 a4. måtte ta ut speedometeret (ett deksel og 2 skruer) for å sende det til reperasjon. kjørt med det no i 3 mnd og fungerer perfekt :) så og sei hele speedometeret mitt er byttet, alt innvendig er nytt. kun selve glaset/huset som er det gamle. ble også mye billigere å gjøre det slik en å kjøpe et nytt med berge til ca 6500,- :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde akkurat samme problemet på min 2000 a4. måtte ta ut speedometeret (ett deksel og 2 skruer) for å sende det til reperasjon. kjørt med det no i 3 mnd og fungerer perfekt :) så og sei hele speedometeret mitt er byttet, alt innvendig er nytt. kun selve glaset/huset som er det gamle. ble også mye billigere å gjøre det slik en å kjøpe et nytt med berge til ca 6500,- :)

Hei:)

Hvem var det som fikset det for deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

Hvem var det som fikset det for deg?

Ja,det lurer jeg også på:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikkje sikker på hva firmaet som reparete speedometeret het :-) leverte speedometeret til et lokalt verksted og det var de som hadde med sendingen og det å gjør, men skal skjekke det i morgen :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.