#1 Skrevet Februar 10, 2013 (endret) Noen som har 1 stk 2 eller 3-delt felg? Samma hva, skal teste noe bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2013 Er det samme hvordan felgen er delt? her 3-delt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2013 Jeg har todelte Bentleys.. Hva vil du teste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2013 Trenger bare å kjøpe 1 stk ikke et fullt sett Men har du 1 stk for salg til en god pris sier jeg ikke nei takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2013 jeg har til salg en stk 20" bentley mulliner hvis er du interessert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2013 Send meg en PM med pris da Er kanten veldig ødelagt? Har du senterdekselet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2013 opp å hopp Ingen som har en sliten 14-18" delt felg liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...