Spørsmål ang. luftfjæring

Anbefalte innlegg

Litt usikker på plassering av tråd, men vi fyrer løs!

Er litt inne på tanken på luft, men evt. hvor har folk god erfaring med handling av utstyr?

hva trengs?

hadde vært knall med litt input fra noen av "Güruene her inne ! ;)

på forhånd takk!

Jenshagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke handlet fra noen andre enn www.bagriders.com :)

Det finnes kit til bilene dine, der alt følger med for montering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, men de har ikke til skoda, eller vw polo.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du kan evt. gjøre dersom det ikke finnes ferdige kit er å kjøpe universal deler og en management pakke.

Management:

http://bagriders.com/modlab/categories/MANAGEMENT/MANAGEMENT-PACKS/

Bags:

http://bagriders.com/modlab/categories/BAGS-AND-BRACKETS/BAGS/

Her må du lage noen festebraketter dersom du ikke finner noe som passer.

Evt. så selger http://www.bagyardairride.co.uk/ sett til Polo, sjekk prislistene deres der har du noen Skoda og Polo kit :)

Men Bagriders sine management pakker har alt du trenger utenom selve belgene. Det er noen smådeler du må kjøpe utenom, som f.eks. en watertrap.

Så er det vel litt smaksak om du burde gå for eLevel eller Autopilot v2. Fordeler og ulemper med begge systemene sånn jeg ser det. Eller du kan gå for en mer analog løsning, som er billigere men du mister fordelen de ovennevnte har med ferdige presets for høyden.

Du kan alltids sende en mail til Bagriders og høre om de har noe som passer for dine biler. Kundeservicen deres er utrolig god etter min erfaring! Ingen spørsmål er for dumme, du får svar uansett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil høre litt, hva foretrekker folk av eLevel eller Autopilot v2 og hvorfor?

hva er negativt og hva er positivt med hver av enhetene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eLevel:

Høydejustering i cm

Sensorer som må monteres, vet en del har slitt med dette, mens andre gjør det lekende lett. Fordelen her er at systemet selv tilpasser lufttrykket avhengig av vekt.

Du kan kjøpe iLevel, som lar deg justere høyden via wifi fra en smarttelefon, er vel bare Apple foreløpig tror jeg.

Kan også kjøpe en trådløs fjernkontroll.

Det passer overens med flere manifolder.

3 presets samt en All down funksjon

Er vel det dyreste alternativet.

Står mer her:

http://bagriders.com/modlab/products/E-LEVEL-SYSTEM-WITH-TOUCH-PAD.html

Autopilot v2:

Super enkelt å montere, trenger kun å trekke strøm.

Du må tilpasse hvert hjørne med korrekt trykk iforhold til høyden du ønsker, litt mer kronglete enn eLevel.

Justeres ikke automatisk avhengig av vekt

Kan foreløpig ikke styres via wifi, selv om jeg vet det jobbes med det.

8 forskjellige prestes

Koster minst.

Står mer her:

http://bagriders.com/modlab/products/AUTOPILOT-V2-SYSTEM.html

Personlig gikk jeg for v2, men det var hovedsaklig pga. monteringen sin del (tross alt første gang jeg eller noen jeg kjenner monterte luft), samt at jeg likte tanken på å ha flere presets. Men i etterkant så må jeg vel si jeg kunne tenkt meg eLevel i stedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, for jeg selv syns bare ved og se noen videoer av bruk på eLevel og v2 syns jeg kontrollen til v2 ser litt kronglete ut.. hvor av elevel er mer clean og uten om jeg vet det. enkel i bruk ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, for jeg selv syns bare ved og se noen videoer av bruk på eLevel og v2 syns jeg kontrollen til v2 ser litt kronglete ut.. hvor av elevel er mer clean og uten om jeg vet det. enkel i bruk ?

Nå har jeg aldri brukt eLevel selv, så kan ikke si noe om det. Men ja, den tar mindre plass og ser penere ut en v2 styringen.

v2 er lett å bruke etter du har programmert den. To trykk på ønsket knapp så justerer den, først en gang for å velge preset, så en gang til for å bekrefte. En fordel på v2 sin kontroll er at den alltid viser tank trykket! Det har du ikke på eLevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde eLevel på min Mk5, og det er som Alexander sier, litt vanskeligere å montere enn v2 hvor det bare er å koble opp og dra slanger. Men igjen.. Når alt er montert, så slipper du å tenke på noe som helst! Det funker bare :) Du har tre presets å velge mellom og det er alt du trenger.. Har du full bil + bagasje så trenger du ikke å tenke på at bilen blir lavere, for den holder seg på samme høyde uansett hva. Men om bilen ikke er en bruksbil så ville jeg nok gått for v2 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt komplett kit til A4 b8 quattro med e-level til en grei pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt komplett kit til A4 b8 quattro med e-level til en grei pris?

Se på bagriders.com, de har 350$ avslag på e-level pakker nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.