Anbefalte innlegg

Heisann! : )

Har hentet meg en bil, den gikk på 3 sylindre. Begynte å feilsøke og fant ut at sylinder to er det ikke gnist. Det nytter ikke om man bytter både coil og plugg, ingen forskjell. Da tenker jeg feilen ligger i tenningsmodulen.

Koblet fra der og sjekket ledningene, men alt så greit ut monterte sammen, men problemet vedvarte.

Det fulgte med en ny tenningsmodul, men den er fra 98 og bilen min er fra 96.

Så da tenkte jeg at jeg prøver å montere den, kjeeempesmart..

Da gikk den på TO sylindre!

Så tok jeg den av og monterte den originale, MEN etter jeg monterte den originale igjen, funker ikke bilen...

Man får start, men den kutter seg selv helt etter 2-3sekunder, det er ikke noe putring eller noe, den bare stopper tenningen momentant!

Noen ideer om hva som kan være galt?

(Jeg synes nesten det høres ut som bilen går på alle sylindrene nå når man starter, men har ikke sjekket for gnist)

Alt mottas med stoor takk! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut at det er startsperren som har slått seg inn, vet noen om.det er nok å slette feilkodene eller om alt må kodes opp igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.