Anbefalte innlegg

Oki, men hvorfor er det noen da som sier at du får et komplett anlegg til 6-7000?

 

Det får du ihvertfall ikke fra Ferrita?!!

 

 

Edit: Så det stod 9000, men allikevell..

 

 

Lurer jeg også på :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke ville hatt noe ferita heller jeg å det jeg snakka om var hånd laget på rustfrispesialisten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svendsen ville ikke se på min en gang, pga det bare var Møller som skaffa downpipen visstnok.. Synes de virker litt motvillig hvis det gjelder noe annet enn å montere komplett anlegg som bare er "schmokk-schmokk"..

 

Samme her, den og flexrøret som hadde en bøy (normalt helt rett?) som de stod lenge og så på og klødde seg i hodet.

 

Noen som har pris på originalt anlegg m/arbeid på Møller? downpipe, kat, og hele skjiten.

 

har ikke ville hatt noe ferita heller jeg å det jeg snakka om var hånd laget på rustfrispesialisten!

 

Hvorfor ville du ikke hatt Ferrita? Har kun hørt bra om dem så langt.

 

Den prisen du har fått opplyst var i tilfelle svinbillig. Finner ingen her i Sverige som kan konkurrere med den prisen på rustfritt anlegg m/sportkat. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde iallefall ikke brukt svendsen igjen jeg iallefall! svingene blir lattelige å flat! for de bare bøyer rørene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke ville hatt noe ferita heller jeg å det jeg snakka om var hånd laget på rustfrispesialisten!

 

Ja, men det er jo Ferrita de lager?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Fikk pris på Ferrita rustfritt eksosanlegg fra Ferrita Norge (sept-04); fra kat og bakover med valgfri endestuss til 7500,- ferdig bygd og montert på bil.

Dem sku ha 6000,- for en racekat.

 

10.000:- SEK er jo da nesten 8.800,- NOK (dagens kurs) ;)

 

Rustfrispesialisten er visst forhandlere av Ferrita Norge. http://www.ferrita.no/forhandlere.php

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert pris fra Ferrita Sverige. 17400,- SEK. : hjelp :

 

Da snakker vi alt fra turbo, inkl. racekat, og til enderør. Fikk litt bakoversveis da jeg hørte det.

 

Grunnen til at jeg fikk annen pris før var faktisk pga. språk/misforståelse. De har tatt bilder av hele eksosanlegget og det var etter en titt på de bildene at de kom med ny pris.

 

Det er sprekker overalt i anlegget, med sotmerker etter eksos som har presset seg ut her og der. Så ikke bra ut.

 

De deler heldigvis opp betalingen i 3 deler (3 mnd). : gråter :

 

Fredag kjører jeg hjem med nytt eksosanlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel Ferrita noe av det beste som er å få tak i da.

Alt er sveiset for hånd med bend, og dermed ingen reduksjoner i svingene på anlegget.

Det 3" aanlegget som jeg skal ha på min sa de holdt til 500 hk, og det holder vel for de fleste. :)

 

Mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.