#1 Skrevet Februar 11, 2013 så ja dårlig start på uken når jeg skulle til jobb i dag tidlig, 90'n ville ikke starte, kinner og kinner, den starter nesten et par ganger med dør ut igjen ganske fort, var ikke noe problemer før jeg parkerte bilen.. har ikke sjekka så mye endog, batteri har masse strøm, masse bensin på tanken. noen ider og sånt til hvor jeg kan leite først og sist? eller noen som vet hva som feiler den : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2013 beninsinpumpa bensinfilter har du kjekka det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2013 pumpa går, filteret er nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2013 jo altso, den starta faktisk etter mye om og men, var ikke helt go da, legge ut et lite klipp.. hørtes ut som et par raketter gitt av! smalt godt i starten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2013 høres ut som mange symptom som på min, sjekket fordeler - coil, - tenningsmodul, - spenning til dysene ? plugger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2013 Hvordan står det til med tenninga di? har du noe særlig sterk gnist? Sota/våte plugger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2013 aner ikke, pluggene er skifte for en liten stund siden. det som er rart at er at den oppfører seg helt normalt nå, starter fint og ingen problemer... :SSS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2013 jeg spurte ikke om pluggene mtp når de var bytta, men hvordan det står til med forbrenninga kan ha vært kondens, dårlig kontakt osv. Det er ingen grunn til å ikke lære deg litt om motor og gå over endel slitedeler + potensielle feilkilder før feil plutselig kommer tilbake når det ikke passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2013 var like forskjølt i dag tidlig ville ikke starte i det he tatt da funket knall når den var i gang i gårkveld får grave litt når jeg kommer hjem igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2013 Husker da førstebilen min (audi 80 2l) begynte og bli rar om morningen... Gjikk helt toskete til den hadde gått noen minuttet. Skiftet blå temp sensor og alt fint igjen. Og en annen audi 80 2l, den fungerte helt fint. Men etter den var kjørd varm og skulle innpå butikken, kom ut at og sku starte den. den nekter... Tok av pluggen på den blå temp sensoren og starta med ein gong.. tok den på at og kjørde. Skifta den så var alt fin der og! Så er no noe og sjekke Er 2 forsjelige motorer, men burde da gji likt utfall uansett ka motor:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 12, 2013 (endret) denne funka nok sikkert ikke så bra : ) så ble en liten til en kompis som heldigvis hadde nytt liggende! var ikke bare bare og henta delen med a4'n står fortsatt på sommersenk så satt meg like godt fast på veien : p traversen som sto godt planta i snøen, men ble dratt løs til slutt og fikk rota meg hjem igjen og byttet til det nye. passet på at pluggledningene fikk gå der dem skulle, rotoren riktig osv, satt på lokket igjen, dobbel sjekket at det sto riktig, inn og prøve og fyre i gang bilen, men neida var ikke mye start da, ville bare kinne.. skrudde utav tennpluggene var sota og våte, lukta godt bensin i allefall! får sjekket om den får noe gnist framider i morgen, var for kaldt og stå ute noe lengre no : p så alt i alt, starter fortsatt ikke men bare kinning : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2013 var gnist på alle sylindre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 14, 2013 startet ved hjelp av start gass i ste står utenfor og går fint på tomgang no.. så ja får se om den fortsatt oppfører seg teit senere / i morgen tidlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 14, 2013 min starter heller ikke kun på gir- eg tror det er coilen på min då.. veldi svak gnist/ omtrent ingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...