#1 Skrevet Februar 12, 2013 Hei, Lufter interessen for denne eliminatorturboen. Dette er storebror i eliminator-serien. Og da altså bolt-on på alle rettstilte 1.8T 71 trim compressor og 84 trim turbin (54mm) 3" inlet og 2" outlet (3" innsugsslange og 2" -> 2.5" adapter outlet følger med) 3" innsugsslangen er med alle nipler til resirk, n75, bensinutlufter osv, BOLT-ON! Turboen ble kjøpt ny (kvittering medfølger) i februar i fjor, men ikke tatt i bruk før juni Turbo har gått 15800 km, og er som ny å regne. Mer info her : http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=TP&Product_Code=ATP-VVW-236&Category_Code= Selges med div banjokoblinger og oljeovergang, låseplate til bolter på turbo, ekstra oljeretur, 2.5" overgang på compressor-ut , 034 3" compressor-in, 3" AEM luftfilter og oppgjenget compressorhus (nippel til boostcontroller etc) 3" MAF hus av aluminium kan medfølge for 300 kr ekstra om man skal kjøre med LMM Nypris turbo, med frakt og MVA : 15800 kr Nypris innsugsslange med frakt og MVA : 2000 kr Alu mafhus : 800 kr Selges kr 11.000 inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2013 Hei du så denne kan jeg bruke på min a4 1,8tq b6 avj motor? bolt on? er det noe mer jeg evt trenger for å få dette til å funke? og hvorfor selger du det? og er prisen diskuterbar?;)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2013 Hei du så denne kan jeg bruke på min a4 1,8tq b6 avj motor? bolt on? er det noe mer jeg evt trenger for å få dette til å funke? og hvorfor selger du det? og er prisen diskuterbar?;)hehe Du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2013 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...