Anbefalte innlegg

Hei,

Lufter interessen for denne eliminatorturboen.

Dette er storebror i eliminator-serien. Og da altså bolt-on på alle rettstilte 1.8T

71 trim compressor og 84 trim turbin (54mm)

3" inlet og 2" outlet (3" innsugsslange og 2" -> 2.5" adapter outlet følger med)

3" innsugsslangen er med alle nipler til resirk, n75, bensinutlufter osv, BOLT-ON!

Turboen ble kjøpt ny (kvittering medfølger) i februar i fjor, men ikke tatt i bruk før juni

Turbo har gått 15800 km, og er som ny å regne.

Mer info her :

http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=TP&Product_Code=ATP-VVW-236&Category_Code=

Selges med div banjokoblinger og oljeovergang, låseplate til bolter på turbo, ekstra oljeretur, 2.5" overgang på compressor-ut , 034 3" compressor-in, 3" AEM luftfilter og oppgjenget compressorhus (nippel til boostcontroller etc)

3" MAF hus av aluminium kan medfølge for 300 kr ekstra om man skal kjøre med LMM

ed4d05cb.jpg

d3c37f12.jpg

2b7f7f83.jpg

f8208660.jpg

5fd8d558.jpg

ba04c2fd.jpg

3d14ccb7.jpg

Nypris turbo, med frakt og MVA : 15800 kr

Nypris innsugsslange med frakt og MVA : 2000 kr

Alu mafhus : 800 kr

Selges kr 11.000 inkl frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du

så denne kan jeg bruke på min a4 1,8tq b6 avj motor?

bolt on?

er det noe mer jeg evt trenger for å få dette til å funke? og hvorfor selger du det?:)

og er prisen diskuterbar?;)hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du

så denne kan jeg bruke på min a4 1,8tq b6 avj motor?

bolt on?

er det noe mer jeg evt trenger for å få dette til å funke? og hvorfor selger du det?:)

og er prisen diskuterbar?;)hehe

Du har pm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.