#1 Skrevet Februar 12, 2013 (endret) Slett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2013 For det første, å bumpe en tråd etter 3.5 time er litt vel kort synes du ikke? Ville også endret tittelen til noe mer informativt så kanskje fanger du flere lesere. For det andre, jeg ser egentlig ingen åpenbare spørsmål du har stilt, annet enn noen fakta. Hva er det du vil ha hjelp til, bytte display? Billigere instrumentpanel? Ingen ekspert på akkurat Type 4B, men siden den kommer med lampen med en gang og blir værende kan det enten være ledningsbrudd imellom instrument og sensor, eller defekt sensor. Jeg ville sjekket ut sensoren først, mest sannsynlig den som har gått. Her har du litt lesestoff, har slått opp på siden som viser omtrentlig plassering av trykksensoren http://www.manualslib.com/manual/396599/Audi-V6-Biturbo.html?page=14#manual 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2013 For det første, å bumpe en tråd etter 3.5 time er litt vel kort synes du ikke?Ville også endret tittelen til noe mer informativt så kanskje fanger du flere lesere. For det andre, jeg ser egentlig ingen åpenbare spørsmål du har stilt, annet enn noen fakta. Hva er det du vil ha hjelp til, bytte display? Billigere instrumentpanel? Ingen ekspert på akkurat Type 4B, men siden den kommer med lampen med en gang og blir værende kan det enten være ledningsbrudd imellom instrument og sensor, eller defekt sensor. Jeg ville sjekket ut sensoren først, mest sannsynlig den som har gått. Her har du litt lesestoff, har slått opp på siden som viser omtrentlig plassering av trykksensoren http://www.manualslib.com/manual/396599/Audi-V6-Biturbo.html?page=14#manual Det er sant.. Trykksensoren er byttet. Og bytte display kan elektrikern fikse, men vil det bli fikset av det? Hvordan jeg kan feilsøke mellom sensor og instrumentet? Har selvfølgelig sett etter brudd, men er ingen elektriker:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2013 ser heller ut som ett B5 instrument for meg men...få noen med loddeskills til å bytte...heller 2000 til en som kan lodde enn 8000 til møller fordi en har "lodda" instrumentet i filler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2013 B5 ja.. Har levert instrumentet til en lokal elektriker som er ryktet veldig god til å lodde:-) venter bare i spenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2013 Instrument fikset og funker:) men oljelampe lyser fortsatt. Er det noen her inne som kan komme med noe hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...