#1 Skrevet Februar 12, 2013 Jeg skal ha nye forskjermer til Passaten, noen som har noen idéer om hvor man kan få tak i det utenom Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2013 Sjekket med NBS? Jeg kjøpte til min 3B der. Ellers så har vel veng.no også karosserideler til det meste av biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2013 vil du absolutt ha orgianle? sjekk ut SRS tech sine. de er utrolig råe på passaten 3bg med luftuttak til bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2013 Veng hadde jeg planer om å styre unna, det meste derifra synes jeg har dårlig passform. Srs tec sine synes jeg rett og slitt blir litt harry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2013 NBS sine, http://www.bildeler.no/?Bilmerke=4&Bilmodell=9&Arsmodell=2003&R_Time=200029&Drivstoff=B&Forside=&Varegruppe=13 Veng har aldri vært noen problem da jeg for mange år siden handlet div hjulbuer og slikt til gamle volvoer. NBS sine hadde bra passform på 3B`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2013 NBS skjermer er vel veng skjermer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2013 Da ble det bestilt skjermer igår fra bilfabrikken AS, riktignok brukte, men 1250,- levert i Oslo for 2 stk er ikke galt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...