#1 Skrevet Februar 12, 2013 Hei Som topic, skal montere 430 oppsett på min aan straks, skal bytte til 7A kammer, derfor lurte eg på om det er eit must å bytte til forsterka fjører på dette oppsete? Evt nettsider eg får tak i dette til ein furnuftig pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2013 Mest fornuftige er vel å montere nye lettere løftere .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2013 Hei Som topic, skal montere 430 oppsett på min aan straks, skal bytte til 7A kammer, derfor lurte eg på om det er eit must å bytte til forsterka fjører på dette oppsete? Evt nettsider eg får tak i dette til ein furnuftig pris? Orginale fjærer holder i massevis så lenge du skal ha tilnærmet orginal turtallsperre. Er det gamle fjærer du har så kan det evt være greit å sjekke at de fortsatt har riktig styrke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2013 Tips til kor eg finner lettere løftere? Bør eg bytte retainers også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2013 Rosten solgte vel ina løftere til en ok pris men siden er nede for tiden .. om du ikke finner noe så har jeg et sett jeg kan vurdere selge .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2013 Geir Røsten : tlf 90971889. Mail ge-roe@online.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...