#1 Skrevet Mai 9, 2005 Hvor anbefales det å levere bilen til lakkrens og polering i trondheim? Noen erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2005 K2000 på Tempe kan jeg anbefale. Jeg har alltid vært fornøyd med de. De har forresten en bra selvvaskhall også. http://infoside.no/k2000/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2005 Noen som har prøvd "Darban" i elgesetergate da? kr 150,- for innvendig og utvendig? Det står en håndskrevet plakat utenfor som ikke akkurat vekker tillit om nøyaktighet.. Uansett så tør ikke jeg prøve på grunn av denne plakaten og siden er for billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2005 Det hørtes litt "budal" ut ja, tror jeg dropper den, kjedlig om noen skulle ødlegge lakken min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...